сряда, 16 февруари 2011 г.

Engadget интервю: На Microsoft Аарон Woodman говори Windows телефон 7 и Nokia

Ние седнах за няколко минути с Аарон Woodman--директор на Microsoft мобилни комуникационни бизнес--тук в световен мобилен конгрес тази седмица да говорим за минали, настоящи и бъдещи на платформата на Windows телефон. Разбира се е било по този много случай преди когато Redmond първо unveiled си напред gen смартфон игра, така че това маркира възможности за кръг обратно и да видите когато компанията е била--и естествено, Nokia новини хвърля ярко нова светлина върху платформата година. Продължете да четете за пълно интервю!

Крис Циглер: Аз исках да поговорим малко за този проблем на мащаба, защото Стивън посочени, че малко снощи--факта, че те пораждат толкова много скала вашата платформа, вие не са имали в миналото. Но това е интересно за брой нива, тъй като "Самсунг" има скала, право? "Самсунг" има много от скалата.

Аарон Woodman: сигурни.

CZ: Така, че аз съм чудите всичко, какво представлява тази средна стойност за ниво на ангажимент, че сте я активирали от други OEM и какво означава за бъдещето на техните нива на ангажимент? Поради това, че знаете, аз съм мислене за това, и аз съм сигурен, че начинът, по който тя е са предени не е по този начин, но ми се струва, че ако бях Samsung или HTC и изведнъж I продава телефони, които бяха изпълнени със Nokia услуги, бих бил много неудобно, нали? Така, какво е вашето вземане на това?

Няма коментари:

Публикуване на коментар